مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 12:352018-12-05بين الملل

هشدار WTO نسبت به بحران تجاری جهانی


همزمان با حضور روسای غول های خودروسازی آلمان در واشنگتن، سازمان جهانی تجارت (WTO) هشدار داد سیستم جهانی تجارت بین المللی دچار بحران شده است.

- همزمان با حضور روسای غول های خودروسازی آلمان در واشنگتن، سازمان جهانی تجارت (WTO) هشدار داد سیستم جهانی تجارت بین المللی دچار بحران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام های ارشد شرکتهای دایملر، ب ام و و فولکس واگن برای دیدار با لری کودلاو، مشاور اقتصادی کاخ سفید به منظور مذاکره در خصوص اقدامات تجاری آمریکا به واشنگتن احضار شده اند.

این دیدار چند ماه پس از هشدار دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا انجام می گیرد که اعلام کرده بود ممکن است روی خودروهای وارداتی تعرفه سنگین وضع کند.

کارل برونر، معاون مدیرکل سازمان جهانی تجارت در کنفرانس خودروی هندلزبلات در ولفسبورگ آلمان گفت: این سیستم در وضعیت بحران است و این که چه پیش خواهد آمد را باید صبر کرد و دید.

وی هشدار داد زمانی که کشورهای بزرگ اقدامات یکجانبه در پیش می گیرند که جدا از مقررات و اصول کلی تجارت است، تجارت جهانی نمی تواند ادامه پیدا کند.

برونر در ادامه خاطرنشان کرد: شما به اطمینان و پیش بینی پذیری نیاز دارید و اگر هر کس هر کاری خواست انجام دهد، کار تجارت تمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار WTO نسبت به بحران تجاری جهانی

هشدار WTO نسبت به بحران تجاری جهانی