مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 11:552018-12-05سياسي

طرح گذراندن دوره خدمت سربازی دانش آموختگان دکتری در بخش صنعت تدوین می شود


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت تاکید کرد و گفت: در این خصوص طرح گذراندن دوره خدمت سربازی برای دانش آموختگان دوره دکتری دربخش صنعت نیز تدوین و اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامی در شورای اداری استان سمنان که شامگاه دیروز با حضور فرماندار، امام جمعه سمنان، نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه سمنان و جمعی از مسئولان محلی در دانشگاه سمنان برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه بیش از سه هزار مرکز آموزش عالی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به گسترش کمی بیش از حد مراکز آموزش عالی در کشور هم اکنون با کاهش داوطلبان ورود به دانشگاه ها روبرو هستیم و برخی از ظرفیت های دانشگاه ها خالی مانده است.

وزیر علوم افزود: در این راستا در یک سال گذشته برنامه ساماندهی آموزش عالی در قالب استانی طراحی و مشخص شد که هر استان باید چه میزان پذیرش دانشجو داشته باشدکه به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

دکتر غلامی گفت: در یک سال گذشته همکاری های خوبی با وزارت نفت در خصوص استفاده از متخصصان دانشگاهی برای کشف و استخراج نفت و میعانات گازی داشتیم، با وزارت دفاع نیز همکاری های خوبی صورت گرفته و با سازمان حفاظت محیط زیست هم پروژه بزرگی به صورت کنسرسیوم با چند دانشگاه کشوررا آغاز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گذراندن دوره خدمت سربازی دانش آموختگان دکتری در بخش صنعت تدوین می شود

طرح گذراندن دوره خدمت سربازی دانش آموختگان دکتری در بخش صنعت تدوین می شود