مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 09:562018-12-05دانش

هیئت رییسه دانشگاه کردستان خود را از دانشجویان جدا نمی داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عثمان عزیزی، معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان ضمن اشاره به اینکه ساعت ورودی خوابگاه داخل شهر 7:30 است و خوابگاه داخل دانشگاه تا ساعت 8 است، - معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: هیچ وقت هیئت رییسه دانشگاه کردستان خود را از بطن دانشجویان جدا نمی کند و همیشه سعی داشته کاری که در شأن دانشجو است را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عثمان عزیزی، معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان ضمن اشاره به اینکه ساعت ورودی خوابگاه داخل شهر 7:30 است و خوابگاه داخل دانشگاه تا ساعت 8 است، گفت: من به شخصه هیچ تبعیضی در بحث دختران و پسران خوابگاهی قائل نیستم، اما نیاز است وضعیت جامعه را نیز مد نظر قراردهیم.

عزیزی با اشاره به امضای نامه 2 هزار و 100 دانشجوی دانشگاه کردستان، افزود: در پاسخ به نامه 2 هزار دانشجو دانشگاه کردستان سعی در تقلیل جمعیت امضا کنندگان نامه نداشته ام؛ بلکه تنها به درصد آماری تعداد دانشجویان اشاره کرده ام.

وی در ادامه تصریح کرد: همیشه گفته ام این درخواست ها اگر اجرایی شود بنده نیز آن نامه را امضا می کردم، زیرا در صورت انجام برخی موارد از جمله نهار جمعه دانشجو های بیشتری از مسئولین دانشگاه راضی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت رییسه دانشگاه کردستان خود را از دانشجویان جدا نمی داند

هیئت رییسه دانشگاه کردستان خود را از دانشجویان جدا نمی داند