مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 02:252018-12-03اقتصادي

کدام استان ها صنعتی تر شدند؟


میزان سرمایه گذاری و تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی صادره به تفکیک استان های کشور تا پایان شش ماهه نخست سال جاری اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شش ماهه نخست سال جاری 2657 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 32 هزار و 550 میلیارد تومان و اشتغال 49 هزار و 360 نفر، صادر شده که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 1.

1 درصدی در تعداد صدور پروانه بهره برداری صنعتی، رشد 136.

7 درصدی در سرمایه گذاری و 8.

7 درصدی در اشتغال همراه شده است.

براساس اطلاعاتی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اختیار ایسنا قرار گرفته است، بیشترین تعداد پروانه بهره برداری صادره در نیمه نخست سال جاری مربوط به استان های اصفهان با 258 فقره، البرز با 184 فقره و آذربایجان شرقی با 181 فقره بوده است و کمترین تعداد پروانه بهره برداری صادره نیز در مدت مذکور به ترتیب مربوط به استان های خراسان شمالی با 8 فقره، بوشهر با 11 فقره و استان های خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویر احمد با 13 فقره بوده است.

گفتنی است استان هرمزگان با 19 هزار و 311 میلیارد تومان سرمایه گذاری، بالاترین میزان سرمایه گذاری مندرج در پروانه های بهره برداری صادره در میان استان های کشور را به خود اختصاص داده است و استان بوشهر نیز با حدود 17 میلیارد تومان سرمایه گذاری، کمترین میزان سرمایه گذاری مندرج در پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام استان ها صنعتی تر شدند؟

کدام استان ها صنعتی تر شدند؟