مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 14:412018-12-03بين الملل

بلومبرگ خبر داد ادعای ترامپ درباره کاهش تعرفه واردات خودروهای آمریکایی توسط چین


یک روز بعد از نشست رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه اجلاس گروه 20 در ریودوژانیروی آرژانتین، ترامپ طی توییتی مدعی شد که چین توافق کرده است که تعرفه واردات بر خودروهای آمریکایی را کاهش داده و از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس و به نقل از بلومبرگ ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با انتشار توییتی مدعی شد که چینی ها قول دادند تعرفه واردات بر خودروهای آمریکایی را کاهش داده و از بین ببرند.

ترامپ در توییتر خود جزییات بیشتری از این ادعا منتشر نکرد و دولت چین نیز هنوز واکنش به این ادعا نداشته است.

این توییت حدود یک روز بعد از نشست رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه اجلاس گروه 20 در ریودوژانیروی آرژانتین منتشر شده است.

در نشست رؤسای جمهور دو کشور توافق شد که برای مدت 90 روز دو طرف از اعمال تعرفه های بیشتر بر واردات کالا از طرف مقابل در قالب جنگ تجاری خودداری کنند.

توییت ترامپ برای شرکت های خودروسازی نظیر تسلا، بنز و بی ام و خبر خوشی بود چرا که فروش آنها در پی اعمال تعرفه 40 درصدی بر واردات خودروهای تولیدی آمریکایی به چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان آسیب دیده بود.

در پی بالا گرفتن جنگ تعرفه بین چین و آمریکا، آمریکا بر واردات حدود 250 میلیارد دلار کالا از چین تعرفه اعمال کرد و چین بر واردات 113 میلیارد دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ خبر داد ادعای ترامپ درباره کاهش تعرفه واردات خودروهای آمریکایی توسط چین

بلومبرگ خبر داد ادعای ترامپ درباره کاهش تعرفه واردات خودروهای آمریکایی توسط چین