مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 16:452018-12-02فرهنگي

مسترکلاس بازیگری در یک فیلم گانگستری ایرانی


نمایش فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی در آخرین روز جشنواره فیلم «تالین» با تمجید سایت این رویداد سینمایی رو به رو شد.

- نمایش فیلم مغزهای کوچک زنگ زده ساخته هومن سیدی در آخرین روز جشنواره فیلم تالین با تمجید سایت این رویداد سینمایی رو به رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوید محمدزاده که سال پیش نیز با فیلم خفگی در جشنواره فیلم تالین حاضر بود، امسال سرانجام با فیلم مغزهای کوچک زنگ زده جایزه بازیگری جشنواره ی کشور استونی را به خود اختصاص داد، البته به دلیل بازی در نمایش بینوایان نتوانست در این جشنواره حضور داشته باشد.

در سایت جشنواره فیلم تالین آمده است: محمدزاده در این فیلم از ترفند تغییر شکل باور نکردنی استفاده کرده که معمولا در برندگان اسکار شاهد آن هستیم.

شخصیت جنجالی او در فیلم (شاهین) بیانگر توامان نفرت و درد است که در نوع خود یک مسترکلاس بازیگری است.

هومن سیدی که برای پنجمین ساخته بلند سینمایی خود در مراسم اختتامیه جشنواره تالین حضور داشت، به نمایندگی از عوامل این فیلم، جایزه بازیگری نوید محمدزاده را دریافت کرد.

شاید باورتان برایتان ساخت باشد اما می توان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده را یک درام گانگستری ایرانی نامید که اشاراتی نیز به سریال مافیایی و آمریکایی سوپرانونز نیز دارد، گرچه داستان فیلم در زاغه نشین های ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسترکلاس بازیگری در یک فیلم گانگستری ایرانی

مسترکلاس بازیگری در یک فیلم گانگستری ایرانی