مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 09:402018-12-02اجتماعي

خروج کوچه های مجاور رودخانه از بن بست


با اجرای طرح های جدید عمرانی، کوچه های حاشیه رودخانه مرداب آستارا علاوه بر رفع خطر طغیان رودخانه، از بن بست خارج می شود.

- شهردار بندر مرزی آستارا گفت: با اجرای طرح های جدید عمرانی، کوچه های حاشیه رودخانه مرداب آستارا علاوه بر رفع خطر طغیان رودخانه، از بن بست خارج می شود.

جواد معیتی در گفت و گو با ایسنا – منطقه گیلان، اظهار کرد: رودخانه مرداب یکی از اصلی ترین رودخانه های آستارا می باشد که این بندر مرزی را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می کند.

وی با بیان اینکه حرکت آب تقریبا در تمام فصول سال با شدت و ضعف در آن جریان دارد، ادامه داد: جمعیت زیادی از شهروندان در محله های موجود از پل کمربندی آستارا - اردبیل در بخش غربی شهر تا دهنه این رودخانه در ساحل بازار ساحلی، ساکن هستند.

وی افزود: به خاطر عدم حفظ حریم، بخشی از حاشیه این رودخانه مسدود است و علاوه بر بروز مشکلات در بارش های فصلی و طغیان رودخانه، شهروندان در تردد با مشکلاتی مواجه هستند که در تلاش هستیم با رایزنی و تعامل، بخش هایی را آزاد سازی کنیم تا علاوه بر رعایت حریم رودخانه، تردد شهروندان از این مسیر ها میسر گردد.

معیتی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تعریض و بهسازی پل مرداب به عنوان یکی از اصلی ترین و پر ترافیک ترین پل های شهر در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج کوچه های مجاور رودخانه از بن بست

خروج کوچه های مجاور رودخانه از بن بست