مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 16:512018-12-01پزشكي

60 هزار فرد مبتلا به ایدز در کشور وجود دارد/ آزمایش «اچ .آی.وی» کاملا رایگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا سربازی مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به لطمات اقتصادی- بهداشتی جوامع از پیشرفت این بیماری تاکید کرد: - مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: 60 هزار فرد مبتلا به ایدز در کشور وجود دارد/ آزمایش اچ .

آی.

وی کاملا رایگان است مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه 10 هزار مبتلا به ایدز هم اکنون تحت درمان قرار دارند گفت: شعار امسال من هم آزمایش اچ ای وی می دهم است، باید بدانیم این آزمایش کاملا رایگان و راحت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا سربازی مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به لطمات اقتصادی- بهداشتی جوامع از پیشرفت این بیماری تاکید کرد: از آنجا که پرکارترین اقشار هر جامعه در گروه سنی 25 تا 25 سال در معرض این ویروس قرار دارند، لازم است تا جهان در مبارزه با این بیماری تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی از چهار برنامه استراتژیک برای کنترل این بیماری در کشور خبر داد و افزود: یکی از تعهدات ما شناسایی 90 درصد از مبتلایان به این بیماری تا سال 2020 است؛ برای رسیدن به چنین چشم اندازی آموزش، پیشگیری از انتقال به وسیله تزریق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار فرد مبتلا به ایدز در کشور وجود دارد/ آزمایش «اچ .آی.وی» کاملا رایگان است

60 هزار فرد مبتلا به ایدز در کشور وجود دارد/ آزمایش «اچ .آی.وی» کاملا رایگان است