مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 12:162018-12-01اجتماعي

سیستم آموزشی درک درستی از نسل جدید ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا قبادی، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی در سلسله نشست های بررسی مسائل اجتماعی- اقتصادی ایران با موضوع عدم وجود فهم مشترک بین نسل ها در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، - استاد جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی گفت: در جامعه امروزی، والدین و وزارت آموزش و پرورش، فرزندان و یا به عبارتی نسل جدید را به درستی درک نمی کنند؛ این موضوع پیامد های خوبی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا قبادی، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی در سلسله نشست های بررسی مسائل اجتماعی- اقتصادی ایران با موضوع عدم وجود فهم مشترک بین نسل ها در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: نسل اگر به لحاظ تاریخی بخواهد بررسی شود به معنای آدم های مشابه الزمانی است که در تاریخ زاییده می شوند.

قبادی در ادامه گفت: جامعه انسانی با امری به نام نسل روبه رو است، این آدم ها اشتراکاتی مانند زمان و مکانی را که در آن زندگی می کنند، با یکدیگر دارند، این مجموعه انسانی با واژه ای به نام جامعه روبه رو هستند و باید قواعد زیست درون جامعه را بیاموزند.

عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی افزود: این انسان ها همچنین با فرآیند های فرهنگ پذیری و فرهنگ یابی روبه رو هستند به این معنا که وقتی درون یک جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آموزشی درک درستی از نسل جدید ندارد

سیستم آموزشی درک درستی از نسل جدید ندارد