مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آذر 1397 ساعت 12:002018-11-30فرهنگي

انتقاد از سفارتخانه های اروپایی در برخورد با سینماگران ایرانی


کارگردان فیلم «کژال» با انتقاد از برخوردهای توهین آمیز با هنرمندان در برخی سفارتخانه های کشورهای خارجی گفت: تحریم های اخیر مشکلاتی را برای فعالیت و حضور سینماگران در رویدادهای بین المللی به وجود آورده است.

- کارگردان فیلم کژال با انتقاد از برخوردهای توهین آمیز با هنرمندان در برخی سفارتخانه های کشورهای خارجی گفت: تحریم های اخیر مشکلاتی را برای فعالیت و حضور سینماگران در رویدادهای بین المللی به وجود آورده است.

نیما یار که فیلمش در جشنواره شب های سیاه تالین پذیرفته شده و نمایش آن هم به تازگی در این جشنواره آغاز شده است، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: فیلم کژال که پنج سال پیش ساخته شده و هنوز در ایران به نمایش درنیامده است، در جشنواره تالین پذیرفته شده اما من به عنوان کارگردان این فیلم با وجود داشتن دعوت نامه موفق به حضور در جشنواره نشدم، آن هم به دلیل مشکلاتی که برای صدور ویزا پیش آمد.

او با اشاره به اینکه پیش تر برای کارگردان های دیگری مثل آرش لاهوتی و علیرضا معتمدی که برای نمایش فیلمشان قصد حضور در جشنواره های خارجی را داشتند مشکلاتی از این دست پیش آمده بود و آنها هم نتوانستند با وجود داشتن دعوتنامه از جشنواره ویزای کشور مقصد را دریافت کنند، ادامه داد: رفتار سفارت برای بررسی مدارک من بسیار توهین آمیز بود و دلیل رد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از سفارتخانه های اروپایی در برخورد با سینماگران ایرانی

انتقاد از سفارتخانه های اروپایی در برخورد با سینماگران ایرانی