مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آذر 1397 ساعت 15:102018-11-28اقتصادي

مرکز فناوری مطابق با استانداردهای بین المللی مسئولیت اجتماعی پایه گذاری شده است


رییس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر راه اندازی این مجموعه را فعالیتی مطابق با استانداردهای بین المللی مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از نزدیک با فعالیت های این مجموعه و استارت آپ های مستقر در این مرکز آشنا شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این بازدید گفت: از دانشگاه امیرکبیر و سامسونگ تشکر می کنم که زمینه ای را فراهم کردند تا جوانان ما در این شرایط خاص کشور بتوانند با استفاده از امکانات این مجموعه ظرفیت های خود را به خوبی نشان دهند.

پیروزبخت با اشاره به اثرات مثبت راه اندازی این مجموعه گفت: در بازدیدی که از مرکز فناوری داشتم متوجه شدم همکاری ها و هم افزایی های زیادی بین دانشگاه امیرکبیر و شرکت کره ای سامسونگ صورت گرفته است که این همکاری ها موجب پیشرفت جوانان ایرانی در حوزه فناوری می شود.

رییس سازمان ملی استاندارد در مورد استانداردهای بین المللی مسئولیت اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین مولفه های توسعه پایدار حفظ محیط زیست است.

امسال در سازمان بین المللی استاندارد برای حفظ محیط زیست دو راهکار مدیریت زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فناوری مطابق با استانداردهای بین المللی مسئولیت اجتماعی پایه گذاری شده است

مرکز فناوری مطابق با استانداردهای بین المللی مسئولیت اجتماعی پایه گذاری شده است