مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آذر 1397 ساعت 13:362018-11-28سياسي

افزایش 36 درصدی درآمدهای مردمی کمیته امداد در سال 97


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ پرویز فتاح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در وهله اول به نمایندگی از همه خانواده های تحت پوشش از اقدام انقلابی و مؤثر مجلس در تصویب بودجه نهادهای حمایتی و افزایش قابل توجه مستمری ماهانه آنان در دو سال اخیر .

- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش قابل توجه درآمدهای مردمی این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ پرویز فتاح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در وهله اول به نمایندگی از همه خانواده های تحت پوشش از اقدام انقلابی و مؤثر مجلس در تصویب بودجه نهادهای حمایتی و افزایش قابل توجه مستمری ماهانه آنان در دو سال اخیر قدردانی می کنم چرا که این مسئله در این مقطع کشور بسیار مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای مردمی کمیته امداد در هشت ماهه سال 97 به طور متوسط 36 درصد رشد داشته است، افزود: به لحاظ شرایط خاص اقتصادی و تورمی کشور، از اعتماد مردم خیّر و زمان شناس بابت کمک های خود به کمیته امداد قدردانی می کنیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: کمیته امداد از نظر سازمانی و نیروی انسانی، به سمت کاهش هزینه ها، مردمی شدن استفاده از روش های نوین و عدالت محوری سوق پیدا کرده است و در جهت اولویت قرار دادن مناطق محروم پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی درآمدهای مردمی کمیته امداد در سال 97

افزایش 36 درصدی درآمدهای مردمی کمیته امداد در سال 97