مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 10:012018-11-24دانش

جزییات پرداخت بسته حمایتی مالی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح نحوه پرداخت بسته حمایتی مالی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی جزییات نحوه پرداخت بسته حمایتی مالی دانشگاه به کارکنان غیر هیئت علمی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح نحوه پرداخت بسته حمایتی مالی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با تصمیم هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد به منظور حمایت مالی از کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه، نسبت به ارائه بسته حمایتی اقدام شود.

مشکینی تاکید کرد: بسته حمایتی مالی به صورت پلکانی تنظیم شده، به نحوی که کارکنان با حقوق و مزایای کمتر از حمایت مالی بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به مبلغ بسته حمایتی مالی خاطرنشان کرد: حداقل و حداکثر بسته حمایتی مالی از 2 میلیون ریال تا 4 میلیون ریال خواهد بود که به صورت فصلی برای سه ماهه سوم و چهارم سال جاری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت بسته حمایتی مالی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

جزییات پرداخت بسته حمایتی مالی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد