مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 15:352018-11-22اقتصادي

دمیدن روح حیات به کالبد بندر نوشهر


بندر نوشهر که یکی از قدیمی ترین بنادر استان مازندران محسوب می شود به دلیل نداشتن راه دسترسی مستقیم به کمربندی تا حدودی از رونق افتاده بود اما با اعتباری که وزیر جدید راه و شهرسازی برای اجرای پروژه راه دسترسی این بندر در نظرگرفته است، - شاهد دمیدن روح حیات به کالبد این بندر خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بندر قدیمی نوشهر بیش از 90 سال از عمر آن می گذرد و به عنوان نخستین بندر مازندران و گلستان نقش مهمی در توسعه سه استان داشته است اما با احداث بنادر جدید در مازندران از جمله امیرآباد، این بندر به جهت نداشتن راه دسترسی مستقیم به کمربندی و ترافیکی که ایجاد می کرد، فعالیتش محدود شد.

احداث راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر از جمله موضوعاتی است که طی 10 تا 15 سال گذشته جلسات زیادی را پشت سرگذاشته است اما همچنان این مسیر حیاتی بدون محقق شدن مصوبات باقی مانده است.

زمانی قرار بود مسیری از باغ گیاه شناسی نوشهر به سمت کمربندی باز شود اما اینکار با جابه جایی و یا قطع برخی گیاهان صورت می گرفت که در زمان خود با مخالفت شدید سازمان های مردم نهاد و محیط زیست مواجه شد و این طرح بدون عملیات اجرایی باقی ماند.

با روی کار آمدن محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی که زمانی استاندار مازندران بود، موضوع راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی مجددا مطرح شد، اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمیدن روح حیات به کالبد بندر نوشهر

دمیدن روح حیات به کالبد بندر نوشهر