مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 15:002018-11-22اقتصادي

در دو سال اخیر محور اصلی فعالیت های سفارت ایران در عراق، اقتصادی بوده است


اولویت این سفارتخانه بویژه از دو سال پیش تاکنون، اقتصادی بوده است و در این راستا به طور جد از حضور فعالان اقتصادی در بازار عراق حمایت کرده است.

- معاون سفیر ایران در عراق، گفت: اولویت این سفارتخانه بویژه از دو سال پیش تاکنون، اقتصادی بوده است و در این راستا به طور جد از حضور فعالان اقتصادی در بازار عراق حمایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،سید موسی علیزاده طباطبایی در نشستی با گروهی از فعالان اقتصادی استان همدان در محل سفارت ایران در بغداد در سخنانی به ظرفیت های بسیار خوب در بازار عراق اشاره کرد و از شرکت ها و فعالان بخش خصوصی خواست با شناخت مناسب، حضور و فعالیت خود در این کشور را تقویت کنند.

وی همچنین به توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی استان همدان اشاره کرد، و گفت: فعالان اقتصادی استان همدان می توانند بیش از پیش در عراق و در حوزه های مختلف از جمله جذب توریسم سلامت و توریسم تاریخی به فعالیت بپردازند.

این مقام مسوول در سفارت ایران در عراق افزود: سفارت و رایزنی بازرگانی و کارشناسان اقتصادی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عراق آمادگی کامل برای حمایت و تسهیل فعالیت بخش خصوصی کشور در بازار عراق را دارند.

وی ادامه داد : با تلاش های بخش خصوصی و حمایت سفارت و سرکنسوگری ها جمهوری اسلامی ایران در عراق شاهد گسترش رابطه اقتصادی بین دو کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دو سال اخیر محور اصلی فعالیت های سفارت ایران در عراق، اقتصادی بوده است

در دو سال اخیر محور اصلی فعالیت های سفارت ایران در عراق، اقتصادی بوده است