مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 14:152018-11-22بين الملل

دلخوشی های کوچک سفیر آمریکا در آلمان


سفیر آمریکا در آلمان اظهار داشته است که کشورش از تصمیم شرکت های آلمانی برای پیروی از تحریم های ایران اسقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دویچه وله، سفیر آمریکا در آلمان، ریچارد گرنل از تصمیم شرکت های اروپایی برای پیروی از تحریم های ایران و متوقف کردن تجارت با ایران استقبال کرد.

گرنل گفته است که از اقدام آن دسته از شرکت های اروپایی که تجارت با ایران را پس از اعمال تحریم های جدید متوقف کرده اند خرسند ست.

وی در مصاحبه با خبرگزاری دی پی ای آلمان گفت: ما بسیار خوشحالیم که تجارت آلمان تصمیم دارد به تحریم هایی که ایالات متحده اعمال کرده است وفادار باشد.

این سفیر آمریکایی در این باره تصریح کرد: رهبران تجارت آلمان به وضوح به ما گفته اند که تجارت با ایران را متوقف خواهد کرد و دنباله رو تحریم های ایران خواهند بود؛ بنابراین ما بسیار خوشحالیم که اقدامات جامعه تجاری آلمان بسیار آشکار بوده است.

گرنل همچنین در مصاحبه خود با این خبرگزاری آلمانی، آن دسته از شرکت های این کشور را که هنوز در ایران به تجارت مشغول هستند، به حمایت مالی از تروریسم متهم کرد.

وی در این باره با طرح این ادعای بی اساس که حکومت ایران مبالغ زیادی را در راه فعالیت های تروریستی هزینه می کند، گفت: اگر با ایران تجارت می کنید یعنی در حال پول دادن به حکومت ایران هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوشی های کوچک سفیر آمریکا در آلمان

دلخوشی های کوچک سفیر آمریکا در آلمان