مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 13:002018-11-22حوادث

انهدام 2 باند بزرگ موادمخدر در کرمانشاه


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و دستگیری چهار نفر از اعضای این باندها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال دو محموله مواد مخدر به داخل استان را دارند، شناسایی و دستگیری آن ها در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از کمین در محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر، موفق به ردیابی و شناسایی خودروهای آنان در ورودی شهر کرمانشاه شده و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف آن ها اقدام و چهار نفر را نیز دستگیر کردند.

دلیری خاطرنشان کرد: با انتقال این خودروها به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر و بازرسی آن ها، 74 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه یادآوری کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این دو باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون (اول فروردین تا اول آذر) بیش از 1280 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 2 باند بزرگ موادمخدر در کرمانشاه

انهدام 2 باند بزرگ موادمخدر در کرمانشاه