مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 10:502018-11-22فرهنگي

انتقاد رخشان بنی اعتماد از بی توجهی به پروژه کارستان


برخی فیلم هایی که برای نمایش دانش آموزان انتخاب می شوند، اصلا مناسب آنان نیست اما فیلم هایی چون فیلم های پروژه کارستان که امروز در اروپا و امریکا با استقبال نمایش داده شده، - رخشان بنی اعتماد گفت: برخی فیلم هایی که برای نمایش دانش آموزان انتخاب می شوند، اصلا مناسب آنان نیست اما فیلم هایی چون فیلم های پروژه کارستان که امروز در اروپا و امریکا با استقبال نمایش داده شده، در کشور خودمان با بی توجهی مسؤولان روبرو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی رشد، نشست نقد و بررسی مستند توران خانم ساخته رخشان بنی اعتماد و مجتبی میرتهماسب، بعد از نمایش این فیلم در عصر چهارشنبه 30 آبان در سینما فلسطین با حضور کارگردانان فیلم، نوش آفرین انصاری - رییس شورای کتاب کودک- و علیرضا میرفخرایی - مدیر نشر فرهنگ نامه - ر چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار شد.

علی زارعان که اجرای نشست را بر عهده داشت در ابتدای این مراسم گفت: نمایش فیلم توران خانم در این رویداد سینمایی اتفاق خوبی است و امیدواریم در سال های آینده هم با چنین انتخاب هایی، جشنواره هایی پر بار و معنا داشته باشیم.

رخشان بنی اعتماد نیز در ادامه با اشاره به این مطلب که آموزش و پرورش نیازمند ترمیم و اصلاح است و برگزاری چنین جشنواره هایی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رخشان بنی اعتماد از بی توجهی به پروژه کارستان

انتقاد رخشان بنی اعتماد از بی توجهی به پروژه کارستان