مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 00:012018-11-21بين الملل

انتقاد تند وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی از ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، آیلت شاکد وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه، ترامپ را بدلیل آن چه او تلاش برای گفتگو با فلسطینی ها نامید، - وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نسبت به رویکرد ترامپ در قبال فلسطین انتقاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، آیلت شاکد وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه، ترامپ را بدلیل آن چه او تلاش برای گفتگو با فلسطینی ها نامید، مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد رییس جمهور آمریکا زمان خود را برای حل مسئله فلسطین هدر می دهد.

شاکد در جریان نشستی دیپلماتیک با بیان انتقاداتی تند از سیاست ترامپ در قبال فلسطین اظهار داشت که بصورت رودر رو به رییس جمهور آمریکا گفته است که امکان دستیابی به توافق با فلسطینی ها نیست و او در حال تلاش بیهوده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با انتقال غیرقانونی سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس مدعی ارائه طرحی برای حل مسئله فلسطین شده که به معامله قرن مشهور است.

طرح مورد نظر ترامپ در مورد فلسطین با مخالفت های گسترده در میان بسیاری از کشورهای عربی و حتی سران عرب روبرو شده و به نظر می رسد مخالفت ها با این طرح باعث شده که این روزها آمریکایی ها کمتر این طرح را مورد تاکید قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی از ترامپ

انتقاد تند وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی از ترامپ