مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 23:112018-11-21دانش

جشنواره جهادگران علم و فناوری به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ جشنواره جهادگران علم و فناوری امروز چهارشنبه 30 آبان ماه به همت معاونت علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و با حضور دانشجویان، - جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور دانشجویان، اساتید و نخبگان، پژوهشگران و فناوران بسیجی در دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ جشنواره جهادگران علم و فناوری امروز چهارشنبه 30 آبان ماه به همت معاونت علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و با حضور دانشجویان، اساتید، نخبگان، پژوهشگران و فناوران بسیجی به میزبانی دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار شد.

در این همایش، سرتیپ پاسدار سید محمودرضا شمس دولت آبادی عضو هیأت علمی دانشگاه عالی دفاع ملّی و عضو دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: جایگاه علمی استان کرمانشاه در رتبه های بسیار بالا در سطح کشور قرار دارد که مایه خرسندی است.

وی در ادامه بیان کرد: قریب به 40 سال است که انقلاب اسلامی ایران موجب تحولات شگرف در جهان و تغییر در پارادایم های قدرت و علمی در جهان شده و طلیعه این تغییر و تحول نمایان است و انقلاب اسلامی اهداف عمیقی را در راستای کمال خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جهادگران علم و فناوری به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد

جشنواره جهادگران علم و فناوری به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد