مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 22:062018-11-21سياسي

کدخدایی: دولت و مجلس برای تعیین تکلیف سیاست های کلی انتخابات همت ویژه بکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت؛ هماهنگی برای دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با سخنگوی شورای نگهبان بیش از یک ماه زمان برد؛ - دیدار شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با سخنگوی شورای نگهبان کدخدایی: دولت و مجلس برای تعیین تکلیف سیاست های کلی انتخابات همت ویژه بکنند سخنگوی شورای نگهبان گفت: دولت و مجلس برای تعیین تکلیف سیاست های کلی انتخابات که سال 95 از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شد؛ همت ویژه بکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت؛ هماهنگی برای دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با سخنگوی شورای نگهبان بیش از یک ماه زمان برد؛ هرچند دور از دسترس نبود.

درحالی که پیشتر انتظار می رفت ارتباط با یک نهاد حاکمیتی دشوار و ارتباط با یک نهاد مردمی تر مانند مجلس که گلوگاه مردمسالاری است، آسان باشد، اما این اتفاق برعکس بود.

شورای نگهبان حالا چند وقتی است در ابعاد رسانه قدم های نوینی برداشته و تلاش می کند کمی بیشتر از گذشته بررسی و نوع مواجهه شورا با مصوبات مجلس را اطلاع رسانی کند.

مباحث از جایگاه شورای نگهبان به عنوان یک نهاد حاکمیتی در مفهومی تحت عنوان جمهوریت، شفافیت روند شورای نگهبان، نسبت آن با سایر قوا و مردم و نوع فیلتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: دولت و مجلس برای تعیین تکلیف سیاست های کلی انتخابات همت ویژه بکنند

کدخدایی: دولت و مجلس برای تعیین تکلیف سیاست های کلی انتخابات همت ویژه بکنند