مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 19:362018-11-21اقتصادي

اختلال موقت در خدمات الکترونیک بانک تجارت به دلیل بروزرسانی شبکه شتاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهمن کمایی رستمی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک تجارت در گفت وگویی با اشاره به برنامه این بانک برای به روز رسانی نسخه شتاب بانک تجارت گفت: - بانک تجارت به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات الکترونیک، نسخه شتاب خود را بامداد جمعه دوم آذرماه به روز رسانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهمن کمایی رستمی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک تجارت در گفت وگویی با اشاره به برنامه این بانک برای به روز رسانی نسخه شتاب بانک تجارت گفت: این عملیات گسترده از ساعت 23:30 پنج شنبه یکم آذر ماه آغاز می شود.

بر این اساس خدمات الکترونیک بانک تجارت تا ساعت 8 صبح روز جمعه دوم آذرماه با قطعی مواجه و در ادامه تا بعد از ظهر همان روز امکان اختلال در شبکه شتاب بانک کماکان وجود دارد.

کارشناسان و تکنیسین های فناوری اطلاعات بانک تجارت تلاش دارند در موعد مقرر خدمات الکترونیک بانک با وضعیت عادی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک تجارت با بیان اینکه عملیات فوق بر مبنای مجوز بانک مرکزی به انجام می رسد، افزود: با به روز رسانی نسخه شتاب بانک تجارت ضمن کاهش ریسک های احتمالی، شاهد ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات مبتنی بر شتاب این بانک خواهیم بود و با توجه به ابعاد این عملیات احتمال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال موقت در خدمات الکترونیک بانک تجارت به دلیل بروزرسانی شبکه شتاب

اختلال موقت در خدمات الکترونیک بانک تجارت به دلیل بروزرسانی شبکه شتاب