مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 18:502018-11-21سياسي

دبیر جشنواره کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی رویش منصوب شد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، طی حکمی فروغ اسرافیلیان را به سمت «دبیر هفتمین جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری دینی و اجتماعی دانشجویان (رویش)» منصوب کرد.

- دبیر جشنواره کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی "رویش" منصوب شد معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، طی حکمی فروغ اسرافیلیان را به سمت دبیر هفتمین جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری دینی و اجتماعی دانشجویان (رویش) منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه برگزاری نشست دبیران شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی، دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، حکم دکتر فروغ اسرافیلیان، به عنوان دبیر هفتمین جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری دینی و اجتماعی دانشجویان (رویش) را اعطا کرد.

در این حکم آمده است: نظر به سوابق ارزنده سرکار عالی در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و به استناد دستورالعمل اجرایی هفتمین جشنواره ملی رویش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان (رویش) منصوب می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی رویش منصوب شد

دبیر جشنواره کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی رویش منصوب شد