مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 18:152018-11-21سياسي

حسینی: فهرست حقوق های نمایندگان به سامانه اطلاعات حقوق کارکنان دولت ارائه شده است


یک عضو کمیته برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در دو ماه گذشته حقوق و مزایای نمایندگان در سامانه ارائه اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان دولت قرار گرفته در عین حال گفت که در حال حاضر سطح دسترسی به این سامانه در حد دستگاه های اجرایی و نظارتی است.

- محمد حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ارتباط با اجرای ماده 29 قانون برنامه ششم مبنی بر ایجاد سامانه ای برای ارائه اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان دولت قرار بود در سال اول اجرای برنامه این زیرساخت و سامانه توسط سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه عملیاتی شود که اقدامات آن انجام شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان با بیان اینکه از اردیبهشت ماه تعدادی از دستگاه های اجرایی به صورت پایلوت اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان خود را روی این سامانه قرار دادند، اظهار کرد: مجلس هم در دو ماه گذشته این کار را کرده و اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان مجلس روی این سامانه قرار گرفته است.

در واقع چیزی که الان در سامانه قابلیت دسترسی دارد تعداد دستگاه های اجرایی است که به استناد بند و فقط حقوق و مزایای شان را به صورت متمرکز از دارایی دریافت می کنند که نمایندگان هم از همان شرایط برخوردارند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه با بیان اینکه علت تاخیر در راه اندازی این سامانه عدم همکاری دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: فهرست حقوق های نمایندگان به سامانه اطلاعات حقوق کارکنان دولت ارائه شده است

حسینی: فهرست حقوق های نمایندگان به سامانه اطلاعات حقوق کارکنان دولت ارائه شده است