مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 17:502018-11-21سياسي

«عباس رضایی» استاندار اصفهان شد


در جلسه چهارشنبه هیأت وزیران «عباس رضایی» استاندار پیشنهادی اصفهان از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفت و اعضای دولت از خدمات محسن مهرعلیزاده، استاندار پیشین این استان تقدیر و تشکر کردند.

- در جلسه چهارشنبه هیأت وزیران عباس رضایی استاندار پیشنهادی اصفهان از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفت و اعضای دولت از خدمات محسن مهرعلیزاده، استاندار پیشین این استان تقدیر و تشکر کردند.

تاکید بر ضرورت حفظ و احیای زاینده رود در چارچوب سیاست های آبی کشور به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه از اصفهان به عنوان استانی مهم با ویژگی های خاص و قرار گرفتن در قلب کشور، با مردمانی انقلابی، پرشور، متدین و علاقه مند به ایران یاد کرد و گفت: اصفهان سهم بالایی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت تاریخی مردم ایران در جنگ تحمیلی داشته است.

رییس جمهور استاندار را به رعایت اعتدال و میانه روی توصیه کرده و همه جناح های فعال در عرصه سیاسی را فرزندان انقلاب و ایران دانست و افزود: بدون اعتدال، در داخل، منطقه، جهان اسلام و کل جهان سیاسی اداره امور میسر نخواهد بود.

دکتر روحانی امنیت، هم زیستی مسالمت آمیز و یاری به یکدیگر را از ثمرات اعتدال و میانه روی دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کریم مسلمانان را الگوی اعتدال همه مردم معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عباس رضایی» استاندار اصفهان شد

«عباس رضایی» استاندار اصفهان شد