مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 15:162018-11-21اقتصادي

تصمیمی برای حذف یارانه گرفته نشده/ موضوع یارانه در بودجه سال آینده بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات انجام شده در تیم اقتصادی دولت، - وزیر اقتصاد گفت: موضوع یارانه در قالب بودجه و سیاست های سال آینده مورد بحث قرار می گیرد هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات انجام شده در تیم اقتصادی دولت، گفت: طراحی سیاست های اقتصادی در دولت اصلا به فرد متکی نیست.

این یک کار جمعی است که با ریاست رییس جمهوری موارد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت بازار جدید ارزی اظهار کرد: خوشبختانه در مصوبه ای که در شورای عالی اقتصادی تصویب شده تسهیلات قابل توجهی در نظر گرفته شده تا بخش خصوصی آزادتر در بازار ورود کند.

وزیر اقتصاد درباره اینکه اگر اس وی پی به نتیجه نرسد، چه راهکاری برای دورزدن تحریم ها وجود دارد، گفت: چرا می گوییم به نتیجه نرسد؟ تلاش می کنیم و امیداواریم به نتیجه برسد.

حتما راه های جایگزین طراحی شده و ما خود را متکی به یک راه حل نمی کنیم که اگر این راه حل بر فرض محال به نتیجه نرسد با مشکل روبه رو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای حذف یارانه گرفته نشده/ موضوع یارانه در بودجه سال آینده بررسی می شود

تصمیمی برای حذف یارانه گرفته نشده/ موضوع یارانه در بودجه سال آینده بررسی می شود