مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 14:102018-11-21بين الملل

آقای ترامپ از البغدادی چه خبر؟


ارتش آمریکا پس از تلاش های مداوم برای عدم ورود به جنگ های حزبی رییس جمهوری آمریکا و مخالفانش، نهایتا این ماه با واقعیت تلخی روبرو شد: فرار کردن و در امان ماندن از ترکش های کاخ سفید ممکن نیست.

- "ارتش آمریکا پس از تلاش های مداوم برای عدم ورود به جنگ های حزبی رییس جمهوری آمریکا و مخالفانش، نهایتا این ماه با واقعیت تلخی روبرو شد: فرار کردن و در امان ماندن از ترکش های کاخ سفید ممکن نیست.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: پیش از انتخابات میان دوره کنگره، هزاران سرباز به سمت مرز ایالات متحده-مکزیک منتقل شدند، زیرا ترامپ نسبت به تهاجم ناگهانی هشدار می داد و منتقدان او تاکید داشتند که این تصمیمی کاملا تبلیغاتی برای انتخابات است.

همانطور هم که روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازشد برخی از این سربازان ممکن است در روزهای آتی، حتی پیش از ورود اکثر مهاجران به آنجا، از مرز بازگردانده شوند.

با این حال ترامپ مناقشه دیگری به راه انداخت که ممکن است بیش از پیش طرفداران یک ارتش مستقل از سیاست را تحریک کند.

ترامپ در مصاحبه اخیرش آدمیرال بازنشسته ویلیام مک ریون را هدف گرفت که سابقا فرمانده یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا بود و بر عملیات کشتن اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده و دستگیری صدام نظارت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ترامپ از البغدادی چه خبر؟

آقای ترامپ از البغدادی چه خبر؟