مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 14:102018-11-21اقتصادي

واریز 175 هزار تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان از فردا


فردا اول آذر ماه به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف 50 درصدی برخوردار شده اند مبلغ 175 هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت می شود.

- فردا اول آذر ماه به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف 50 درصدی برخوردار شده اند مبلغ 175 هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اجرای وظیفه ابلاغی به سازمان خصوصی سازی از سوی شورای عالی اجرای سیاست­ های کلی اصل (44) مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شرکت های سرمایه پذیر و واریز آن به حساب مشمولین، همچنین پیرو تأکید رییس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر پرداخت به موقع و سریع این مبالغ، پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1396 شرکت های سرمایه پذیر، از روز پنج شنبه اول آذر 1397 همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پر برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) آغاز می شود.

در این مرحله به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف 50 درصدی برخوردار شده اند مبلغ 175 هزار تومان سود سهام پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 175 هزار تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان از فردا

واریز 175 هزار تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان از فردا