مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 14:052018-11-21سياسي

بهترین گزینه برای کتابداری...


معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان گفت: بانوان به سبب داشتن روحیه ای آرام، لطیف و صبر و حوصله ای که دارند، بهترین گزینه برای کتابداری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا قیاسی چهارشنبه 30 آبان در آیین گرامیداشت بیست و ششمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابداردر باغ موزه همدان، با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی با ریشه عقیدتی است به همین علت باید کتابخوانی مردم ما زبانزد باشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی با کتاب آغاز و به محض پیروزی انقلاب کتاب های بسیاری تهیه و در بین مردم و روستاها توزیع شد.

قیاسی با بیان اینکه تلاش کتابداران را ارج می نهیم، اظهار کرد: در حال حاضر و در عصر کنونی کتاب تنهاست و به همین علت با آن همدردی می کنیم چرا که تنهایش گذاشتیم.

وی با اشاره به فرهنگ غنی استان، تصریح کرد: همدان از لحاظ فرهنگی، دیانت، آداب و رسوم و عقبه کهن نسبت به سایر استان ها، یک سر و گردن بالاتر است.

معاون استاندار همدان در پایان تشریح کرد: عموم کتابداران از بانوان هستند که این موضوع مایه مسرت است چرا که بانوان به سبب داشتن روحیه ای آرام، لطیف و صبر و حوصله ای که دارند بهترین گزینه برای این مسئولیت هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه کتابخانه های عمومی شبکه ای از مشارکت های عمومی، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین گزینه برای کتابداری...

بهترین گزینه برای کتابداری...