مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:552018-11-21فرهنگي

با کد تخفیف فیلیمو، بی وقفه فیلم ببینید!


فیلیمو محصول جدید آپارات است.

آرشیوی از بهترین فیلم های ایران و جهان شامل فیلم سینمایی، سریال ، مستند و فیلم-تئاترهایی که به راحتی برای تماشا در اختیار شما قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام تخفیفان، یکی از برترین امکانات فیلیمو، تنظیم کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا در طول پخش فیلم بتوانید بدون وقفه فیلم ببینید.

از جمله امکانات فیلیمو می توان به امکان جستجوی فیلم و دسته بندی های منظم بر اساس ژانر و نوع فیلم ها، توضیحات کامل فیلم، پیش نمایش، گالری تصاویر و بخش هایی ازفیلم به همراه نقد و بررسی، دسترسی راحت روی تمامی دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند، امکان دانلود و تماشای آفلاین روی گوشی های هوشمند.

اشتراک فیلیمو با تخفیف با کد تخفیف فیلیمو می توانید به سادگی هزاران فیلم و سریال متنوع ایران و جهان را به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلیمو یک سرویس آنلاین تماشای فیلم است که توسط سرویس اشتراک ویدیو آپارات بنا شده و امروز خرید اشتراک فیلیمو با کد تخفیف فیلیمو به سادگی امکان پذیر است.

همانطور که گفتیم مهم ترین ویژگی فیلیمو هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا فیلم در هنگام تماشا قطع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کد تخفیف فیلیمو، بی وقفه فیلم ببینید!

با کد تخفیف فیلیمو، بی وقفه فیلم ببینید!