مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:202018-11-21حوادث

پایان 1850 روز فرار از چنگال قانون


معاون مبارزه با جرائم جنایی تهران از دستگیری عامل جنایت خیابان لرستان که پس از ارتکاب جرم از تهران به شهرستان های مختلف کشور متواری شده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی درباره این خبر اظهار کرد: ساعت 22:30 چهارم مهرماه سال 1392 وقوع یک درگیری بین سرنشینان دو موتورسیکلت که منجر به جنایت شده بود، به کلانتری 121 سلیمانیه اعلام شد.

مأموران با انجام بررسی ها، خبر اولیه مبنی بر وقوع جنایت را تأیید کردند، بنابراین پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل شد و پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی و میدانی، کارآگاهان اداره دهم مطلع شدند که درگیری اولیه از داخل یک قهوه خانه آغاز شده است گفت: با انجام تحقیقات مشخص شد که با کشیده شدن درگیری به خارج از قهوه خانه، شدت درگیری بیشتر شده و در ادامه چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت، در خیابان لرستان با یکدیگر درگیر و طی آن یکی از آن ها مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی افراد حاضر در درگیری، ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران اقدام به دستگیری آن ها به اتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 1850 روز فرار از چنگال قانون

پایان 1850 روز فرار از چنگال قانون