مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:102018-11-21پزشكي

فراخوان سازمان غذا و دارو برای تامین داروهای مورد نیاز سال 98


مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو جهت برنامه ریزی برای تامین داروهای مورد نیاز کشور در سال 98 فراخوان داد.

- دکتر محمد عبده زاده در این باره به ایسنا، گفت: برنامه ریزی برای تامین داروهای مورد نیاز سال آینده باید تا پایان آذرماه صورت گیرد و بر همین اساس از شرکت های تولید کننده و وارد کننده خواسته ایم تا 9 آذرماه برنامه های پیشنهادی خود را در سامانه مربوطه وارد کنند.

وی با اشاره به نامه ارسال شده به تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو گفت: موارد و شروط مورد نظر سازمان غذا و دارو در چند بند به کلیه شرکت ها اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو خطاب به شرکت های تولیدکننده و وارد کننده دارو درباره برنامه ریزی برای تامین داروهای مورد نیاز کشور در سال 98 آمده است: نظر به این که اداره نظارت بر زنجیره تامین دارو در نظر دارد برنامه ریزی تامین داروهای مورد نیاز سال 1398 را تا پایان آذر ماه 1397 انجام دهد، لازم است شرکت های تولیدی برنامه تولید قطعی و شرکت های وارداتی برنامه واردات پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان روز 9 آذرماه امسال در سامانه جامع تعهدات در ستون جدیدی با نام برنامه تامین سال 98 به تعداد بسته وارد نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سازمان غذا و دارو برای تامین داروهای مورد نیاز سال 98

فراخوان سازمان غذا و دارو برای تامین داروهای مورد نیاز سال 98