مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:102018-11-21بين الملل

مسکو تحریم های جدید آمریکا را محکوم کرد


وزارت امورخارجه روسیه تحریم های جدید آمریکا علیه چند فرد و نهاد ایرانی و روس به بهانه انتقال نفت به سوریه را محکوم و آن را حمایت از تروریسم توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه فایننشال تایمز، وزارت امورخارجه روسیه روز چهارشنبه (امروز) در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه چند نهاد و فرد ایرانی و روس یک بیانیه منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: تلاش ها برای تلاش برای مجرمانه دانستن کمک به تامین نفت سوریه که نیروهای مسلح آن هشت سال است که در حال جنگ با تروریسم هستند، همچون حمایت از گروه های تروریستی است.

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه مدعی شد که ایران و روسیه از طریق یک شبکه پیچیده بین المللی میلیون ها بشکه نفت به سوریه منتقل کرده اند و به همین دلیل چند نهاد و فرد ایرانی و روسی را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در این باره مدعی شد: این اقدام علیه نهادها و افراد ایرانی و روسی انجام گرفته است که در قالب یک طرح پیچیده به تقویت بشار اسد (رییس جمهور سوریه) و فعالیت های مخرب ایران پرداخته اند.

منوچین در ادامه ادعاهای خود گفت که مقامات بانک مرکزی ایران همچنان به بهره برداری از نظام مالی بین المللی ادامه می دهند و در این طرح نیز از نام یک نهاد ایرانی استفاده کرده اند که حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو تحریم های جدید آمریکا را محکوم کرد

مسکو تحریم های جدید آمریکا را محکوم کرد