مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 12:552018-11-21سياسي

همدان قطب تکنولوژی برتر شد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال همدان به عنوان یکی از قطب های تکنولوژی برتر انتخاب و بودجه آن در سالجاری تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه 30 آبان در بیست و ششمین دوره آیین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در باغ موزه همدان، کتاب را کلید پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: توسعه واقعی کشور در مسیر کتاب و کتابخوانی محقق می شود و هیچ چیز در هیچ زمانی، جای آن را نمی گیرد.

وی درباره اهمیت کتاب، عنوان کرد: کتاب دوستی صمیمی و همراهی صدیق است، کتاب ما را با هر شخصیتی آشنا کرده و در محفلی خصوصی و آرام، بدون کوچک ترین خودخواهی و کوتاهی، هر آنچه دارد را در اختیار خواننده قرار می دهد.

حاجی بابایی با اشاره به قرآن کریم به عنوان معجزه پیامبر اسلام(ص)، تصریح کرد: هر کتابی به جز قرآن، هنگامی که خوانده می شود، خواننده می تواند در جایگاهی برتر از نویسنده قرار گرفته و تفکر خود را به بالاتر از خالق کتاب ارتقاء دهد.

وی در تقدیر از مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به جهت کسب رتبه نخست کتابخانه های عمومی در کشور، بیان کرد: به مدیری اعتقاد دارم که کاری بزرگتر از سطح استان انجام دهد و در عرصه های ملی استان خود را سرآمد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان قطب تکنولوژی برتر شد

همدان قطب تکنولوژی برتر شد