مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 12:452018-11-21بين الملل

دردسر معترضان داخلی و خارجی برای آرژانتین هنگام میزبانی اجلاس گروه 20


دولت آرژانتین هشدار داده که هر گونه فعالیت آنارشیستی و اعتراضات ضدسرمایه داری را که همزمان با برگزاری اجلاس گروه 20 در شهر بوئنس آیرس به منظور اخلال در برگزاری این اجلاس رخ دهد سرکوب خواهد کرد و با دولت های خارجی همکاری می کند تا دردسرسازهای احتمالی برای .

- دولت آرژانتین هشدار داده که هر گونه فعالیت آنارشیستی و اعتراضات ضدسرمایه داری را که همزمان با برگزاری اجلاس گروه 20 در شهر بوئنس آیرس به منظور اخلال در برگزاری این اجلاس رخ دهد سرکوب خواهد کرد و با دولت های خارجی همکاری می کند تا دردسرسازهای احتمالی برای این اجلاس را شناسایی کرده و جلوی آنها را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت آرژانتین که در کشور خودش مدتی است با اعتراضات گاها خشونت آمیز از بابت برنامه ریاضت اقتصادی این کشور روبرو شده اعلام کرده که نمی خواهد گرفتاری هایی که نشست سال گذشته رهبران این گروه اقتصادی را در هامبورگ آلمان تحت تاثیر قرار داد، تجربه کند.

در جریان اجلاس سال گذشته تعدادی از معترضان خودروها را به آتش کشیده و خیابان ها و پل های قرار گرفته در مسیر محل برگزاری اجلاس را مسدود کردند.

امسال اجلاس گروه 20 از 30 نوامبر تا یک دسامبر در آرژانتین برگزار می شود و گروه های چپ گرای محلی اعلام کردند که می خواهند علیه این اجلاس راهپیمایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر معترضان داخلی و خارجی برای آرژانتین هنگام میزبانی اجلاس گروه 20

دردسر معترضان داخلی و خارجی برای آرژانتین هنگام میزبانی اجلاس گروه 20