مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 12:452018-11-21سياسي

توضیح دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی


پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه بیمارستان خاتم زاهدان فردی بیمار را از بیمارستان بیرون انداخته است، جوابیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در این جوابیه آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم در ساعات گذشته فیلمی در یکی از کانال های خبری با هویت مجهول منتشر و در برخی گروه های اجتماعی استان باز نشر شده است که با پخش تصاویر یک بیمار، برخی مسائل قومیتی را مطرح کرده است .

کاملا آشکار است که این ادعاها صرفا با اهداف شناخته شده سیاسی مطرح می شود و بدون آن که کمکی به رفع مشکلات واقعی سلامت مردم نماید، سرمایه های اجتماعی ملت بزرگ و مسلمان ایران را هدف قرار داده است .

از آنجا که خدمتگزاران مردم در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان و نظام سلامت استان در ارائه خدمات تخصصی خود هیچ جایگاهی برای مسائل قومیتی و سیاسی قائل نبوده و صرفا با توجه به شاخص های حرفه ای به تمام مراجعین خدمت رسانی می کنند، هیچ نیازی به پاسخگویی به کانال معلوم الحال منتشر کننده فیلم مزبور احساس نمی شود .

با این وجود، صرفا به دلیل احترام به شأ ن و جایگاه والای هموطنان بزرگوار به خصوص عزیزان سیستان و بلوچستانی لازم است تا اطلاعاتی در خصوص این بیمار ارائه گردد : این فرد که به دلیل کاهش سطح هوشیاری در سطح شهر رها بوده است توسط اورژانس 115 شناسایی و به بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی

توضیح دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی