مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 12:402018-11-21اقتصادي

تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی با استحصال از مخاط حلزون


مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه صنایع حلزون منطقه آزاد انزلی، از تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی با استحصال از مخاط حلزون خبر داد و گفت: تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی و آرایشی با تکنولوژی و روشی خاص به منظور صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر و تامین موارد .

- مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه صنایع حلزون منطقه آزاد انزلی، از تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی با استحصال از مخاط حلزون خبر داد و گفت: تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی و آرایشی با تکنولوژی و روشی خاص به منظور صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر و تامین موارد اولیه تولیدکنندگان داخلی هدف اصلی احداث این واحد تولیدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی قاسمی با بیان اینکه این مجموعه تولیدی همزمان با هفته دولت سال جاری در شهرک صنعتی شماره 2 این منطقه به صورت رسمی در مسیر تولید قرار گرفت، تصریح کرد: تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی و آرایشی با تکنولوژی و روشی خاص به منظور صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر و تامین موارد اولیه تولیدکنندگان داخلی هدف اصلی احداث این واحد تولیدی است.

وی در خصوص دلایل انتخاب منطقه آزاد انزلی به عنوان مرکز فعالیت شرکت دانش بنیان خود با اشاره به طرح های حمایتی این سازمان از شرکت های دانش بنیان، فناور و صادرات محور، اضافه کرد: وجود زیرساخت ها و موقعیت مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی با استحصال از مخاط حلزون

تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی با استحصال از مخاط حلزون