مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 12:302018-11-21سياسي

آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان در شیراز


هفتمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان با حضور صاحب نظران این حوزه از ایران و تعدادی از کشورهای خارجی در شیراز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، رییس شورای سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز چهارشنبه 30 آبان در آیین گشایش هفتمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان با اشاره به اینکه زندگی مدرن فعلی و وجود مواد صنعتی، انسان ها را نسبت به گذشته در معرض خطرات جدی قرار داده است، گفت: به همین دلیل موضوع و محوریت این کنفرانس به مخاطرات محیطی و سلامت زنان اختصاص یافته است .

کامران باقری لنکرانی با بیان اینکه این کنفرانس می تواند برای علم نافع و ارتقای آگاهی جامعه اثر بخش باشد، خاطرنشان کرد: مطالعات نشان داده که سلامت روان و جسمی بانوان، سلامت کودکان، مردان و نوجوانان را به همراه دارد.

وی با اشاره به رشد امید در زندگی افزود: با تحقیقات و مطالعات انجام شده امید به زندگی در میان زنان ایرانی 79.

4 درصد و بین مردان 75.

5 درصد افزایش داشته است.

لنکرانی افزود: نسبت به سال گذشته این آمار بر اساس متوسط جهانی امید به زندگی برای بانوان 75 سال و برای آقایان 70 سال افزایش داشته است.

وی از 380 هزار مرگ در سال گذشته به عنوان یک واقعیت تلخ یاد کرد و گفت: 220 هزار مورد مرگ و میر مردان و 160 هزار مورد مرگ و میر زنان در سال گذشته بر اساس بیماری های غیرواگیر ثبت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان در شیراز

آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان در شیراز