مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 11:562018-11-21سياسي

با رسیدگی به وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه جلوی سوءاستفاده معاندان گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید راضی نوری در نطق میان دستور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 آبان 97) گفت: جناب آقای رییس جمهور! شرکت کشت و صنعت نشکر هفت تپه با 24 هزار هکتار زمین که در سال 94 به بخش خصوصی واگذار شده، - نماینده مردم شوش در مجلس گفت: امروز زندگی کارگران شرکت هفت تپه به خطر افتاده و باید چاره ای اساسی اندیشیده شود تا با رسیدگی عاجل، بدخواهان و معاندین نظام اسلامی فرصت بهره برداری بیشتر از این شرایط را نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید راضی نوری در نطق میان دستور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 آبان 97) گفت: جناب آقای رییس جمهور! شرکت کشت و صنعت نشکر هفت تپه با 24 هزار هکتار زمین که در سال 94 به بخش خصوصی واگذار شده، در تب و تاب اعتصاب کارگران زحمتکش برای دریافت دستمزد و حقوق ماهیانه خود به سر می برد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز کارگران هفت تپه با درد و آه اعتصاب کردند تا مظلومیت خود در خلأ وجود مدیریت کارآمد این شرکت عظیم را فریاد بزنند تا شاید ندای لبیک از سوی مسئولین به این صدا ها داده شود.

وی افزود: امروز زندگی 5 هزار کارگر این شرکت به خطر افتاده و باید چاره ای اساسی برای آن ها اندیشیده شود تا با رسیدگی عاجل، بدخواهان و معاندین نظام اسلامی ایران فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رسیدگی به وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه جلوی سوءاستفاده معاندان گرفته شود

با رسیدگی به وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه جلوی سوءاستفاده معاندان گرفته شود