مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 11:402018-11-21اقتصادي

پیش بینی مهاجرت 2 میلیون البرزی تا پنج سال آینده


مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای البرز با بیان اینکه 85 درصد از کل آب مورد نیاز استان از منابع زیرزمینی تأمین می شود گفت: اگر روند برداشت آب از 17 هزار چاهی که در استان وجود دارد به همین شکل پیش برود تا پنج سال آینده شاهد کوچ جمعیت از استان البرز خواهیم بود.

- مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای البرز مطرح کرد؛ پیش بینی مهاجرت 2 میلیون البرزی تا پنج سال آینده مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای البرز با بیان اینکه 85 درصد از کل آب مورد نیاز استان از منابع زیرزمینی تأمین می شود گفت: اگر روند برداشت آب از 17 هزار چاهی که در استان وجود دارد به همین شکل پیش برود تا پنج سال آینده شاهد کوچ جمعیت از استان البرز خواهیم بود.

حمید منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بحران در منابع آب زیرزمینی از مقاطعی که قوانینی برای مجاز کردن چاه های غیرمجاز در نظر گرفته شد آغاز گردید و همین باعث شد برخی با همین انگیزه چاه های را حفر و به امید اینکه روزی مشمول همین قوانین شود آن را مخفی نگه دارند.

منصوری افزود: این موضوع در کنار توسعه سطح زیر کشت و افزایش اراضی کشاورزی و کارخانه های صنعتی و رشد جمعیت، برداشت از منابع آب زیرزمینی را افزایش داده و باعث شده هم کیفیت و هم کمیت این منابع به مخاطره بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مهاجرت 2 میلیون البرزی تا پنج سال آینده

پیش بینی مهاجرت 2 میلیون البرزی تا پنج سال آینده