مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 10:552018-11-21اقتصادي

پرونده مسکن مهر اصفهان بسته می شود


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در پروژه مسکن مهر تحت تعهد تنها 180 واحد در شهرضا باقی مانده که تا دهه فجر جشن اختتامیه برگزار و پرونده این پروژه در استان اصفهان بسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا امیرخانی درخصوص آخرین شرایط مسکن مهر این استان، اظهار کرد: در پروژه مسکن مهر استان اصفهان از 160 هزار واحدی که تعهد آن با ما بود تنها 180 واحد در شهرضا باقی مانده است.

وی ادامه داد: این واحدها 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و تنها در بحث نصب کابینت، درب و قفل ها کمی کار مانده که به مناسبت در دهه فجر جشن اختتامیه مسکن مهر استان اصفهان برگزار و پرونده آن بسته شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با تأکید بر اینکه تمام واحدهای مسکن مهر این استان متفاضی دارند، تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده هیچ کدام از واحدهای استان بدون متقاضی نیست و همه آنها تعیین تکلیف شده اند.

امیرخانی با اشاره به برخی مشکلات روبنایی و زیربنایی در پروژه های مسکن مهر استان، گفت: در بحث روبنایی مشکل احداث مدارس وجود دارد که 50 درصد سهم تحت تعهد این اداره کل پیش بینی شده و با تخصیص اعتبار از جانب سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات شهرستان این مهم نیز به انجام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر اصفهان بسته می شود

پرونده مسکن مهر اصفهان بسته می شود