مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 10:502018-11-21اقتصادي

خریدارانی که بی خیال مسکن شده اند!


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به هزینه های هنگفت مربوط به تامین مصالح خدمات و انرژی و گرانی دیگر عناصر و عوامل موثر در کار ساختمان، - گفته، شرایط به گونه ای پیش می رود که برای جلب مشتری باید کیفیت خدمات و محصول را پیوسته بالا ببریم و در عین حال قیمت را ارزان تر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی سالاری در نشستی که با مشارکت انجمن صنفی انبوه سازان و سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان به منظور ایجاد تصمیمات استانی، محلی و منطقه ای در جهت رونق مسکن برگزار شد، اظهار کرد: انبوه سازی، کاری حرفه ای و علمی است و اگر بخواهیم در این عرصه باقی بمانیم باید از علوم روز و دانش ضمنی بهره مند باشیم.

وی ادامه داد: در گذشته فرصت کار، فراوان بود اما امروز باید مانند یک شکارچی ماهر به دنبال فرصت ها بگردیم و در آینده حتی همین فرصت های محدود هم در دسترس نیست و باید آنها را ایجاد کرد.

​ لزوم ایجاد شبکه ارزش در حوزه ساخت و ساز سالاری در تشریح موانع اصلی موجود بر سر راه انبوه سازی و موفقیت در این زمینه، خطاب به مسئولان امور ساختمان گفت: هر یک از ما در این قضیه مقصر است اما همه به دنبال مقصر می گردیم.

کاهش قیمت زمین از سوی دولت و به موازات آن کاهش انواع عوارض دریافتی در حوزه ساخت و ساز می تواند در رونق مسکن موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدارانی که بی خیال مسکن شده اند!

خریدارانی که بی خیال مسکن شده اند!