مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:552018-11-21اقتصادي

با پاناسونیک، هیچ جرمی پنهان نمی ماند


از با کیفیت ترین سیستم های مداربسته در جهان دوربین مداربسته پاناسونیک است که علاوه برکیفیت بالا به مصرف کننده امکاناتی پیشرفته و منحصر به فرد نیز ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام پاناسونیک، از باکیفیت ترین سیستم های مدار بسته در جهان دوربین پاناسونیک را نیز ارائه می دهد.

در مرکز تعمیرات شرکت ایده آل گستر از قطعات اوجینال و نو برای تعمیرات استفاده می شود و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن دوربین مداربسته خود را تحویل بگیرید.

سیستم های مداربسته که به اختصار CCTV (closed-circuit-television) شناخته می شوند همانند یک سیستم تلوزیونی هستند با این تفاوت که در آن سیگنال های تصویر به صورت عمومی به واسطه فرستنده ها ارسال و توزیع نمی شوند به این معنی که سیگنال های تصویر منحصرا برای یک مانیتور از طریق شبکه کابلی ارسال شده و در دسترس عوامل خارجی قرار نمی گیرد.

دوربین های مداربسته معمولا برای مقاصد مختلفی استفاده می شود که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم: 1- حفاظت از محیط پیرامون تاسیسات مختلف شامل کارخانه ها و منازل 2- مشاهده رفتار زندانیان و یا بیماران در صورت نیاز 3- نظارت بر وظعیت ترافیک معابر درون شهری 4- نظارت و سرکشی بر اماکنی که حضور در آن جا سلامتی انسان را به خطر می اندازد 5- ضبط تصاویر از فعایت کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پاناسونیک، هیچ جرمی پنهان نمی ماند

با پاناسونیک، هیچ جرمی پنهان نمی ماند