مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:502018-11-21اقتصادي

کردستان روی ریل گردشگری سلامت ایران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: با توجه به ظرفیت همسایگی با کشور عراق و رونق زیرساخت های پزشکی کردستان، - توسعه گردشگری سلامت در استان را در دستور کار قرار داده ایم.

حمید اسکندری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استان کردستان به دلیل دارا بودن قابلیت ها و ظرفیت های متناسب می تواند در جذب گردشگران در حوزه سلامت به جایگاه خوبی در سطح کشور دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه مطالعات جامع در زمینه گردشگری سلامت در کردستان آغاز شده است، بیان کرد: در ایران ظرفیت های خوبی در زمینه گردشگری درمانی و پزشکی وجود دارد اما نباید فراموش کرد که استان کردستان علاوه بر داشتن ظرفیت های فراوان در زمینه گردشگری سلامت ظرفیت های طبیعی بسیاری را نیز داراست که می تواند عنوان قطب طبیعت درمانی ایران را نصیب کردستان کند.

معاون گردشگری کردستان گفت: ارزان بودن خدمات درمانی در استان، همزبانی با شمال عراق و وجود تجهیزات پزشکی پیشرفته از دیگر ظرفیت های توسعه توریسم درمانی در کردستان است.

اسکندری با بیان اینکه باید ظرفیت های مرتبط شناسایی و مطالعات جامع درباره گردشگری سلامت انجام شود، گفت: در زمینه گردشگری سلامت در کردستان می توان از ظرفیت استان در زمینه گیاهان دارویی به خوبی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان روی ریل گردشگری سلامت ایران

کردستان روی ریل گردشگری سلامت ایران