مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:452018-11-21اقتصادي

اولین رسانه گردشگری سلامت ایران رونمایی می شود


اولین مجموعه رسانه ای حوزه گردشگری سلامت ایران با حضور مدیران، پزشکان و فعالان عرصه بهداشت و درمان در سنندج رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه خداکرمی مدیر رسانه بین المللی ایران مدیکال در نشست هم اندیشی برگزاری مراسم رونمایی و معرفی پروژه ایران مدیکال با بیان اینکه ایران در حوزه گردشگری سلامت نتوانسته به چشم انداز و برنامه های پیش بینی شده خود دست یابد، گفت: کشور از نظر جاذبه های گردشگری طبیعی جزء 10 کشور برتر جهان است اما از بازار توریسم و گردشگری سهم شاخصی نبرده و این درحالی است که از گردشگری سلامت به عنوان صنعت سوم جهان نام برده می شود و برخی کشورها نظیر اسپانیا از طریق این صنعت امرار معاش می کنند.

وی افزود: موضوع گردشگری سلامت حوزه بسیار خوبی است و می تواند برای استان کردستان و کشور از نظر توسعه اقتصادی مفید واقع شود.

خداکرمی با اشاره به نقش رسانه در توسعه گردشگری سلامت کشور، بیان کرد: معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های پزشکی کشور باید از طریق رسانه و ارتباطات انجام گیرد.

مدیر رسانه بین المللی ایران مدیکال گفت: این مجموعه جامع ترین رسانه معرفی مراکز درمانی، کلینیک ها و متخصصان ایرانی در کشور عراق است و تلاش می کنیم تا بازار مخاطب خود را به سایر کشورهای همسایه ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رسانه گردشگری سلامت ایران رونمایی می شود

اولین رسانه گردشگری سلامت ایران رونمایی می شود