مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:352018-11-21اجتماعي

برف و باران در راه ایران


مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام استان های پربارش جنوبی طی امروز، از ورود سامانه بارشی فعال به کشور از جمعه خبر داد و گفت: - در اثر ورود این سامانه مناطق جنوب غرب، غرب، مرکز، جنوب، دامنه های جنوبی البرز در استان ها زنجان، قزوین، تهران و سمنان بارانی می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه 30 آبان) شهرهای صنعتی و پر جمعیت از جمله تهران، قزوین، کرج، اراک، قم و اصفهان غبار صبحگاهی دارند، گفت: امروز در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان، استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز در شرق هرمزگان، جنوب کرمان، حومه جنوبی استان سیستان و بلوچستان باران شدید خواهد بود، گفت: امروز شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز بارش پراکنده در اصفهان و برخی نقاط آذربایجان غربی و همچنین ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست، گفت: فردا (پنجشنبه 1 آذر) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه اول و دوم آذر) استان های واقع در شمال غرب، شاهد بارش باران خواهند بود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در راه ایران

برف و باران در راه ایران