مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:252018-11-21اقتصادي

فروش 100 میلیون تومان غذای خانگی در هر ماه توسط پنج خانم خانه دار


شاید باور کردن این واقعیت که پنج نفر از خانم های خوش سلیقه و کدبانو که در تهران زندگی می کنند توانسته اند فقط و فقط با آشپزی در خانه خود در هر ماه، - 100 میلیون تومان فروش داشته باشند برای شمایی که سرتان در حساب و کتاب است کمی عجیب باشد.

اما در شرایط فعلی که بعضی ناامید شده اند و زانوی غم بغل کرده اند، مادرانی هم هستند که به خاطر خانواده خود می جنگند و با هنر خود غوغا می کنند! اما چطور؟ با کمک یک استارت آپ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مامان پز ، جادویی در کار نیست! این خانم های خانه دار با استفاده از تبلت و گوشی تلفن همراه و از طریق یک اپلیکیشن مخصوص هر روز سفارش های خود را دریافت می کنند و آستین همت را بالا زده و در آشپزخانه به هنرنمایی می پردازند.

مامان پز فقط یک پلت فرم نیست! وقتی که صحبت از کسب درآمد با اپلیکیشن تلفن همراه یا سرویس های اینترنتی می شود شاید فکر کنید که باید همه کارها پشت رایانه اتفاق بیفتد و چاشنی آن سر و صدای صفحه کلید باشد؛ اما مامان پز این گونه نیست! برخلاف دیگر پلت فرم ها که فقط واسطه ای بین خریدار و فروشنده هستند و مسئولیتی در زمینه کیفیت محصولات یا خدمات تبادل شده بر عهده ندارند، مامان پز به تمامی مراحل کار از جمله خرید مواد اولیه برای تهیه غذا، بهداشت آشپزخانه و محلی که خانم­ های خانه­ دار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 100 میلیون تومان غذای خانگی در هر ماه توسط پنج خانم خانه دار

فروش 100 میلیون تومان غذای خانگی در هر ماه توسط پنج خانم خانه دار