مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 06:052018-11-21اجتماعي

تست صدای اگزوز خودروها در مراکز معاینه فنی


یک کارشناس صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تأیید نهایی دستورالعمل تست صدای اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی گفت: طرح پایلوت تست صدا توسط سازمان محیط زیست در تعداد مشخصی از مراکز معاینه فنی اجرا و نتایج آن اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ماده 29 قانون هوای پاک تولید هر گونه آلودگی صوتی توسط منابع ثابت و متحرک ممنوع است و متخلفان جریمه نقدی می شوند.

آیین نامه اجرایی این ماده باید توسط سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری دستگاه های مربوط حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ قانون هوای پاک تهیه می شد و به تصویب هیأت وزیران می رسید.

در این راستا حدود دو ماه گذشته بود که الهام کریمی - کارشناس صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - از تهیه دستورالعمل تست صدای اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی توسط کمیته کنترل و پایش آلودگی صوتی شهر تهران خبر داده بود.

وی در گفت و گو با ایسنا از تأیید نهایی دستورالعمل تست صدای اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی خبرداد، اظهارکرد: از آنجایی که تعیین حدود مجاز در حیطه وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است، طرح پایلوت تست صدا توسط سازمان در تعداد مشخصی از مراکز معاینه فنی اجرا و نتایج اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست صدای اگزوز خودروها در مراکز معاینه فنی

تست صدای اگزوز خودروها در مراکز معاینه فنی