مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 05:102018-11-21سياسي

مسلمانان به سمت وحدت حرکت می کنند


یک عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این مطلب که یکی از مطالب بسیار مهم دنیای امروز حرکت کردن و رسیدن به وحدت است، گفت: امروز جهان، جهان بیداری است و علی رغم تمام کارشکنی های دشمنان شاهد بیداری مسلمانان هستیم و وحدت باید در تمام زمینه های سیاسی و اقتصادی و علمی و.

- .

و.

شکل بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفت و گو با ایسنا، درباره موضوع وحدت و کارایی و اهمیت آن در دنیای امروز اظهار کرد: امروز بیداری در جهان اسلام به وجود آمده است و این بیداری علی رغم تمام کارشکنی های غربی هاست.

خوشبختانه نه تنها مسلمانان بلکه مردم جهان و به خصوص مسلمانان روز به روز بیدارتر می شوند و همین امر نوید بخش آینده ای بهتر برای جهانیان، بویژه مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در خصوص رسیدن به وحدت باید چند نکته را مد نظر داشته باشیم، گفت: مساله اول در رابطه با موصوع وحدت این است که اگر چه یک هفته به این نام نامگذاری شده است، اما باید بدانیم که وحدت شیعه و سنی در تمام سال باید حفظ شود.

ما در آیات قرآنی داریم که پیامبر اسلام (ص) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای کل جهان است وقتی خداوند از پیامبر اسلام (ص) با عنوان رحمت اللعالمین یاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان به سمت وحدت حرکت می کنند

مسلمانان به سمت وحدت حرکت می کنند