مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 02:052018-11-20سياسي

9 واحد دانشگاه درباره دانشجویان پزشکی تخلف کرده اند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، به تشریح برنامه ها و نیز گزارش آخرین وضعیت دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد پرداخت و در رابطه با جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش مجلس و مشکلات پیش آمده برای ذخیره های رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد، - گفت: با کمیسیون آموزش مجلس در یک ماه گذشته در دو موضوع تحقیق و تفحص و پذیرش رشته های پزشکی تعامل خوبی داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی با اشاره به این که در سال های گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد با دو تا سه مرحله ای کردن تکمیل ظرفیت پُر می شد، افزود: امسال شورای عالی سنجش و پذیرش اعلام کرد که تکمیل ظرفیت نداریم و بالطبع دانشگاه آزاد اسلامی باید در یک مرحله ظرفیتش را پر می کرد که در مرحله اول 30 درصد ظرفیت پر شد و برای مرحله دوم به صورت ذخیره در سه مرحله اعلام ظرفیت کرد.

رییس دانشگاه آزاد ادامه داد: در مرحله اول 18 هزار نفر قبولی اعلام کردیم که از این تعداد 4 هزار نفر بیشتر ثبت نام نکردند، در مرحله دوم اتفاقی که افتاد 62 هزار نفر در کل معرفی شدند که 24 هزار نفر اعلام کردند تمایل دارند در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهند.

طهرانچی به بی توجهی برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به بخشنامه های سازمان مرکزی اشاره کرد و افزود: بعضی از واحدها به بخشنامه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 واحد دانشگاه درباره دانشجویان پزشکی تخلف کرده اند

9 واحد دانشگاه درباره دانشجویان پزشکی تخلف کرده اند